Vi beklager at du har hatt en uheldig opplevelse.
Klage på avtale og/eller salgsfremtreden
Vi tar alle klager og innsigelser seriøst og ønsker å løse situasjonen så raskt som mulig.
Har du en klage ønsker vi at du sender klagen pr epost.
Følge disse trinnene:
Samle informasjon
- Fakturanummer
- Kundenummer
Beskrivelse av situasjonen
Send en epost til kundeservice@1881.no. Inkluder all relevant informasjon, en detaljert beskrivelse av klagen og din opplevelse av situasjonen. Vent på bekreftelse:
Du vil motta en bekreftelse fra vår kundeservice når vi har mottatt din e-post. Vår saksbehandler vil gjennomgå saken din og du vil motta svar pr epost.
Klage på faktura
Send epost til kundeservice@1881.no. Inkluder fakturanummer og en beskrivelse av hva klagen gjelder.
Vent på bekreftelse
Du vil motta en bekreftelse fra vår kundeservice når vi har mottatt din e-post. Vår saksbehandler vil gjennomgå saken din og du vil motta svar pr epost.